First Impression presenteert

De Kwantum inspiratiebox

First Impression heeft zich gebogen over de productgroep raambekleding. Hoe kunnen we de journey verbeteren? Wat voor inspiratie kunnen we bieden? En vooral, hoe nemen we onzekerheid weg bij de klant? En dat door tevens minder gebruik te hoeven maken van winkelpersoneel. Deze uitdaging zijn we samen aangegaan en door middel van vele meetings en verkenningen zijn we niet alleen tot beter inzichten gekomen voor de AV-oplossing maar eigenlijk voor de gehele journey.

First Impression wordt heel enthousiast van dit innovatieve concept dat antwoord heeft op de allerbelangrijkste vraag: hoe zit dit product er bij mij thuis uit?

Video preview

 

De inspiratiebox neemt een perfecte plek in in de complete journey en biedt klanten een functionele ervaring met de nadruk op fun. Volop inspiratie én activatie. Het systeem bestaat uit een touchscherm dat werkt als het commandocentrum van deze oplossing. Het resultaat zien we life size op het grote LED scherm aan de andere kant van de box. Omdat klanten op verschillende manieren oriënteren en ook in verschillende fases van de journey zijn, biedt de box meerdere ingangen. Of iemand nu via een stijl binnenkomt, via een concrete staal of juist zoekt op specifieke eigenschappen maakt eigenlijk niet uit. We vangen dit allemaal op met de UX en vergaren daarmee ook vitale data voor verfijning.

Visuals