Experience store

Schoonenberg

What we do:
Retail

World of hearing by Schoonenberg

In deze interactieve hoorwereld wilde Schoonenberg innovatie, kennis en ervaring samenbrengen om de consument de beste hooroplossingen te laten ervaren. Of wij de partner wilden zijn voor álle audiovisuele techniek en content? Heul graag!

Key facts

Dordrecht
World of Hearing
Experience
Store
In-store tech
Retail

AV-technologie

In-store tech
Lift & learn-oplossing met RFID, immersive videowall & led-wall
Immersive experience room
Curved projectiemuur en tafelprojectie voor levensechte simulatie van hoorsituaties.
Customer journey
RFID-technologie wordt gecombineerd met interactieve touchtafels voor een continue klantervaring.
Led-wall
Een muur van 8 bij 1,5 meter boven de winkelingang voor krachtige stopping power en communicatiemogelijkheden.
/
4

Interactieve experience store

Direct kunnen ervaren wat een hoortoestel voor jou en je partner kan betekenen. Dat is de insteek van de World of Hearing by Schoonenberg. Samen met Schoonenberg en andere partners heeft First Impression dit met high-end AV-oplossingen kunnen realiseren. Die fraaie stukjes techniek zijn terug te vinden in een 8 meter brede LED wall, 3 RFID stations met de meest innovatieve toestellen van dit moment, 2 touchtafels met intuitieve keuzewijzers en een immersive experience room. Uniek is de doordachte customer journey, waar de bezoeker via alle touchpoints doorheen wordt geleid. Bij iedere stap bevind je je in een diepere laag met informatie, met als hoogtepunt de experience room. Een ruimte waarin via een muur- en tafelprojectie een levensechte hoorsituatie wordt gecreëerd. Hoe klinkt het met gehoorverlies in een restaurant, aan de ontbijttafel of in de auto? Een volgende stap in het helder maken van het probleem en het hierin laten inleven van de partner. Een hoorwereld vol beleving.

Meer cases zien?
Zien is geloven
It's all about experience
Dit wil je zien