Experience showroom

Volvo

Volvo: van showroom naar automotive experience

Een diepe duik in automotive retail en frisse blik op de huidige rol van de showroom bracht ons een stap dichterbij de toekomst. Waarbij informeren, inspireren en activeren worden geïntegreerd in een totaalbeleving rondom merk én product. Met multifunctionele oplossingen voor bestaande en aspirant Volvo rijders. Van occasion, lease en aanschaf tot service en onderhoud. De eerste stappen naar een omnichannel customer experience zijn gezet!

Automotive retail

Omnichannel
User exeperience
Personalized
Adaptive content
Fun
Discover & play

De magie van technologie

IMMERSIVE BRAND EXPERIENCE
De ultieme Volvo-ervaring start in de brand lounge. Op een impact-size videowall wordt de klant ondergedompeld in de wereld van Volvo. Met de nieuwste releases & Volvo brand video’s precíes op het juiste moment. Toeval…?
CARFIGURATOR
In de interactieve car studio stelt de klant de ideale Volvo samen. Een crossmediaal samenspel tussen diverse displays, fysieke materialen en slimme RFID-technologie.
INFOTAINMENT
Right-time, right-place communicatie via diverse displays. Digital signage is the way to go. Als warm welkom, wachtverzachter of in de interactieve service bar als de e-host die alles weet.
VAN A TOT V
Van concept tot engineering, hardware, software, IT-integratie, visual design en content management. We did it all.
/
10
Meer cases zien?
Seeing is believing