Schoonenberg
131 etalages in 4 weken gedigitaliseerd
In oorverdovend tempo werden alle 131 Schoonenberg hoorwinkels in Nederland voorzien van een etalagescherm. Een behoorlijke blikvanger in de winkelstraat. Spot-on met right-time content voor de juiste boodschap op het juiste moment.
Gedurende vier weken installeerden de drie installatieteams elke dag zes etelagedisplays. Want, de strakke deadline was heilig: alles up & running vóór de lancering van de Schoonenberg rebrandingcampagne. Check, check, check, complete! Met een dashboard op het hoofdkantoor bleef het projectteam ook aan de klantzijde ‘on track’. Real-time was te volgen waar we stonden en of we op schema lagen. Het resultaat? Een glimlach van oor tot oor op het gezicht van onze Schoonenberg collega’s.
Facts & figures
De digitale poster


Van techniek tot content
In a nutshell: een etalagescherm is zó veel meer dan een digitale poster. Met de juiste techniek en de juiste boodschap verhoogt deze digitale oplossing traffic naar de winkel. Onze specialisten op het gebied van installatie en content denken bij elke stap mee én hebben de expertise in huis om je volledig te verbazen en ontzorgen. En heb je haast? Met onze geoliede machine durven wij elke uitdaging aan.