Internationale vakbeurs

Orpic

What we do:
Exhibitions

Indruk maken tot kunst verheven

Wat te doen als je niet blij bent met de plek die je hebt toegewezen gekregen voor jouw stand op de al-ler-belangrijkste vakbeurs voor jouw branche? Precies. Dan compenseer je dat met een héle vette stand. Orpic verraste vriend en vijand tijdens K2019, de internationale vakbeurs voor kunststof en rubber. Omdenken, we love it.

Met zo’n 3.000 toonaangevende exposanten is K dé plek om zaken te doen en contacten te leggen. Belangrijk dus om daar te laten zien wat je waard bent. Locatie is key op zo’n beurs. Maar er is slechts een handvol ultieme spots. Behoor je niet tot de lucky few? Dan moet je uit een ander vaatje tappen.

Beeldtunnel als blikvanger

Een enorme beeldtunnel maakt de stand onmogelijk te missen. En eenmaal in het vizier, werden passanten door dynamische vormen en bewegingen naar binnen gezogen. En daar kon het feest pas echt beginnen.

Beleven is begrijpen

Met een spraakmakende en beeldende mix van AV-technieken, werden bezoekers stuk voor stuk ondergedompeld in de wereld van kunststoffen. Orpic levert een halffabricaat; het plastic korreltje is niet per se interessant voor de bezoeker, wat je ermee kan wél. Dat laten we dus zien op belevenisvolle wijze. Show, don’t tell.

AV-tricks we used

Beeldtunnel
Twee beeldtunnels van 95(!) displays aan beide uiteinden maakten de stand onmogelijk te missen en brachten bezoekers direct in de juiste sfeer.
Visual storytelling
Met spot-on content brachten we 120 displays tot leven met visuele verhalen en kreeg het merk een extra dimensie.
Videowall
Op een manshoge videowall werden bezoekers geinfotained met Orpic producttoepassingen.
Interactieve reis
Via interactieve touchscreens konden bezoekers branchespecifieke informatie en inspiratie ophalen. Makkelijk, snel en op maat in plaats van ‘one size fits all’. Een handige leadmodule én aanvulling op de sales agents. Perfect bij drukte.
/
13

Uitdagingen waren er genoeg. De content was een race tegen de klok. Dankzij de korte lijnen met het marketingbureau van Orpic hebben we alle in totaal 120+ schermen voorzien van de juiste huisstijl, sfeer en boodschap. Om ervoor te zorgen dat in Duitsland alles synct hebben we in house een proefopstelling gemaakt. Want als technerds gaan we voor wow-factor.

Meer cases zien?
Zien is geloven