Hét belevingscenter van bouwmaterialen en tegels

J. Janssens & Zonen

Dromen, bouwen, wonen,

doe je met J. Janssens & Zonen, leverancier van bouwmaterialen en beton. De droom van Janssens om de grootste leverancier te worden in de Noorderkempen, is al bijna uitgekomen, mede door de realisatie van een showroom in het gloednieuwe pand.

De showroom

CUSTOMER JOURNEY
Als leverancier van bouwmaterialen en beton wil J. Janssens & Zonen klanten meenemen in het verhaal achter de bouwstenen. Met de realisatie van een nieuw pand ontstond ook de wens om passend een experience concept te laten ontwikkelen. De concept strategen van First Impression gingen voor J. Janssens & Zonen aan de slag om de ultieme customer journey vorm te geven.
CROSSOVER INTERIEUR & EXPERIENTIAL TECH
J. Janssens & Zonen wil een onvergetelijke indruk achterlaten door een showroom in te richten waarin klanten optimaal kunnen navigeren, inspireren, informeren en activeren. In een samenwerking met interieurarchitect Leen Meyvis heeft First Impression de ultieme crossover gerealiseerd tussen interieur en experiential technology.
AUDIOVISUELE STORYTELLING
Bij het betreden van de showroom ziet de klant het hele verhaal van J. Janssens & Zonen aan de wand. Daar is op een stijlvolle wijze een interactieve tijdlijn te zien vanaf het ontstaan tot heden.
ASSORTIMENT IN BEELD
Het uitgebreide assortiment aan stenen, dakpannen en tegels is volledig connected met de bijbehorende touch schermen & inspiratie schermen. De schermen helpen de klant te oriënteren, inspireren en kennis te vergaren. De ledverlichting naast de gekozen steen of dakpan licht op zodra de klant een soort steen of dakpan selecteert.
ETALAGE DISPLAY
Het etalage display met visuele content trekt passanten over de drempel. Daarnaast informeert het scherm de klanten over de openingstijden.
/
7

Interieurfotografe door Liesbet Goetschalckx.

Zien is geloven

Bekijk meer cases