Flagshipstore Experience

Rituals

What we do:
Retail

De perfecte balans tussen technologie en wellness

House of Rituals, dé flagshipstore van Rituals, is een toevluchtsoord waar je lichaam en geest tot rust komen en je ziel voldoening vindt. De merkbeleving komt tot leven dankzij de audiovisuele concepten van First Impression. Van concept tot inhoud; First Impression heeft echt alles doordacht als dé logistiek-, tech- en merkpartner van Rituals.

House of Rituals - Highlights

Experience en flagshipstore in één
De begane grond is een spannende experience waarbij de bezoeker direct het vertrouwde Rituals merk voelt, ruikt, hoort en ziet. First Impression faciliteerde in een enorm LED-scherm achter de kassa, bewegwijzering, stretch-shelf displays, de Holi-photobooth (speciaal voor tieners) en de Jing LED vloer display, waarvan de inhoud verandert zodra je erover loopt.
Luxe parfumbar
Het Rituals UX-team werkte samen met First Impression aan deze slimme oplossing. Klanten kiezen hun Rituals-parfum op basis van hun favoriete geuren. Zodra de klant zijn voorkeuren heeft ingevoerd, lichten de LED-lampjes onder de geuren van hun keuze op. Na het uitproberen, kiezen zij welke parfum uit de Talisman-collectie uiteindelijk mee naar huis gaat.
LED vloer display
De LED vloer display volgt iedere beweging van de persoon die eroverheen loopt. Het effect is haast magisch.
Umbrella collectie
Het toppunt van fun in een beleving! Zodra de klant de paraplu oppakt en voor het display gaat staan, volgt de regen precies de beweging van de klant en zal de regen in de reflectie van het scherm mooi van de paraplu glijden.
The Ritual of Holi
Holi is de kleurrijke tienerlijn van Rituals. De uitbundige kenmerken van deze lijn komen goed tot zijn recht in House of Rituals. Onze shelf displays voegen net dat ene tintje toe aan het geheel.
Mind Spa
First Impression ontwikkelde onder andere mee aan de Breathing Bubbles in de Mind Spa. In deze ontspannende stoelen focus je op geest en ademhaling. Via de schermen krijgt de klant ademhalingsoefeningen. Het concept is zo'n succes, dat KLM deze ‘bubbles’ heeft besteld voor hun lounges op alle grote luchthavens.
/
17
It's all about experience
Get an invite