TUI vakantiebeurs

Projectinfo

TUI Nederland is marktleider in de Nederlandse reisbranche.
Tijdens de vakantiebeurs zorgde First Impression in samenwerking met Store 3D voor een dynamische winkelbeleving doorgevoerd als XXL store van TUI.
Van ontwerp tot verlichting tot visuele content. Het totale concept werd bedacht en uitgevoerd.
De oplossing is in volledige samenwerking gegaan met Store 3D en bestaat uit verschillende displays met uitgekiende functies. Van ‘stopping power’ door higherbrightness visuals en sfeerbeelden op een bijzonder gevormde levensgrote ledwall, tot live touchscreens om reizen direct te kunnen boeken. De touch applicatie is op maat gemaakt in IntuiFace. De content voor deze displays is volledig door First Impression geproduceerd.
Een leuke gimmick op de stand was het door First Impression ontwikkelde selfie systeem. De gasten hadden de mogelijkheid om zichzelf met een zomerse vakantie achtergrond te fotograferen en naar zichzelf of een ander te mailen.
Door integratie van alle audio- visuele middelen in het design van de stand, is het bezoeken van de stand van TUI op zichzelf een reis geworden.
logos-tui

Facts & Figures
6 verschillende soorten displays: touch (9), highbrightness (2), 84” 4K (2), 75” display, 4mm ledscreen (12 viekantemeter), 55”displays (3).
450 vierkante meter visual banner.
elke 3,5 minuten een selfie genomen en verstuurd. Dit zijn 750 foto’s.
    Verder kijken?

    Sla linksaf of
    rechtsaf

    Kom eens kijken

    Een efficiency slag slaan? We luisteren graag naar je dromen en doelen. Kom langs in ons experience centre. Wie weet kunnen we je helpen. Hoe dan ook loop je naar buiten met nieuwe ideeën en inspiratie. Wanneer kom je langs?