TUI Nederland

Projectinfo

TUI Nederland (Arke, Holland International en Kras) verbouwt haar 125 Arke reisbureaus tot nieuw uniform winkelconcept, waarin het draait om beleving en service. De winkels worden servicepunten binnen de multichannel aanpak van TUI. In een vroeg stadium kreeg First Impression de kans om mee te denken over het nieuwe winkelconcept voor Arke. Een geweldige uitdaging: een dynamische winkelbeleving koppelen aan het digitale verkoopkanaal. De oplossing bestaat uit verschillende displays met uitgekiende functies. Van ‘stopping power’ in de etalage en sfeerbeelden via de bijzonder gevormde videowall, tot reisinspiratie op de interactieve adviestafel. De filmpjes en beelden die getoond worden, zorgen voor informatievoorziening en beleving. Een perfect afgestemde muziekmix maakt de ervaring compleet.

De content voor alle systemen wordt grotendeels door First Impression geproduceerd en geüpdate. In navolging op een succesvolle uitrol in Nederland worden inmiddels ook de vestigingen in België en Frankrijk door ons voorzien.

  • "Een reis boeken is op deze manier wel heel inspirerend"

Verder kijken?

Sla linksaf of
rechtsaf

De wondere winkelwereld

First Impression maakt van winkelen een beleving. Onze AVonturiers vinden het leuk om na te denken over de coolste en meest onderscheidende winkelconcepten. Stuur een bericht en ontdek hoe we klanten kunnen verwonderen en inspireren.