TUI Nederland

Projectinfo

TUI Nederland (Arke, Holland International en Kras) verbouwt haar 125 Arke reisbureaus tot nieuw uniform winkelconcept, waarin het draait om beleving en service. De winkels worden servicepunten binnen de multichannel aanpak van TUI. In een vroeg stadium kreeg First Impression de kans om mee te denken over het nieuwe winkelconcept voor Arke. Een geweldige uitdaging: een dynamische winkelbeleving koppelen aan het digitale verkoopkanaal. De oplossing bestaat uit verschillende displays met uitgekiende functies. Van ‘stopping power’ in de etalage en sfeerbeelden via de bijzonder gevormde videowall, tot reisinspiratie op de interactieve displays. De filmpjes en beelden die getoond worden, zorgen voor informatievoorziening en beleving. First Impression zorgt ook voor het narrowcasting systeem. Een perfect afgestemde muziekmix maakt de beleving compleet.

De content wordt volledig in huis bij First Impression geproduceerd en geüpdate. Centrale distributie naar de winkels gaat via Scala Digital Signage software en een op maat gemaakte touch applicatie. Met gepaste trots levert het installatieteam van First Impression nu dagelijks een tot twee prachtige winkels op.

Elke dag levert First Impression een  of twee winkels op waarbij touch screens en videowalls geplaatst worden, inclusief narrowcasting systeem. De filmpjes en beelden die getoond worden zorgen voor informatievoorziening en winkelbeleving.

  • "Een reis boeken is op deze manier wel heel inspirerend"

Verder kijken?

Sla linksaf of
rechtsaf

De wondere winkelwereld

First Impression maakt van winkelen een beleving. Onze AVonturiers vinden het leuk om na te denken over de coolste en meest onderscheidende winkelconcepten. Stuur een bericht en ontdek hoe we klanten kunnen verwonderen en inspireren.