Rivièra Maison: in-store display marketing

Projectinfo

Rivièra Maison staat bekend om een ‘feel good’ beleving. Het internationale interieurmerk straalt een ‘way of life’ uit waarbij genieten de boventoon voert. Speerpunten in de productlijn en winkels van Rivièra Maison zijn exclusiviteit, sfeer en service. De winkel in Amstelveen, Rivièra Maison Cadeau, is een bron van inspiratie op het gebied van landelijk wonen en eigentijdse meubels, accessoires en geschenken.

First Impression installeerde een groot display, centraal in de winkel. Branded content en sfeervideo’s op het scherm dragen zo bij aan de sfeer en winkelbeleving. Via een eenvoudig te bedienen narrowcasting systeem kan de content snel en makkelijk aangepast worden. Om winkelbezoekers het volledige assortiment van Rivièra Maison te kunnen tonen, werden een tweetal iPads toegevoegd voor toegang tot de website. Volledig geïntegreerd in het interieur; in stijl weggewerkt en zelfs hufterproof dankzij de anti-diefstal behuizing.

  • "Extra shopper experience én webshop integratie in-store"
  • "Het beste van beide werelden: on- en offline volledig verbonden"
Verder kijken?

Sla linksaf of
rechtsaf

Shopper experience

First Impression maakt van winkelen een beleving en brengt on- en offline samen. Onze AVonturiers doen niets liever dan meedenken over de coolste en meest onderscheidende winkelconcepten. Stuur ons een bericht en daag ons uit!