Coolblue XXL stores Amsterdam & Den Haag

Projectinfo

Recentelijk heeft Coolblue zijn omnichannel strategie uitgebreid met 2 XXL winkels. First Impression werd gevraagd mee te denken over de opzet van deze mega stores in Amsterdam en Den Haag. Winkels waar het motto  “alles voor een glimlach” fysiek tot leven komt.

Double sided LG OLED
Of wij de Coolblue winkels in Amsterdam en Den Haag kunnen voorzien van hele dikke signage? Ja, natuurlijk! En daarvoor zetten we graag het dunste in wat we te bieden hebben. First Impression plaatste hiervoor door de gehele winkels double sided LG OLED schermen van 9 mm dik. Deze displays maken het mogelijk content van beide kanten te bewonderen. Subtiel, chique en erg praktisch! Consumenten kunnen hiermee vanuit iedere hoek in de winkel navigeren naar de witgoed-, mobiele telefonie- of audiowereld.

Multi-room audioruimte
Naast de aansturing van alle headphones, ontwikkelde First Impression ook de luisterhoek in de multi-room audioruimte. Met een handige touch display kan de klant zelf bepalen welke speaker, welke muziekstijl afspeelt. Door deze interactieve experience kan de klant zelf ervaren wat het beste audiosysteem is voor zijn/haar muzieksmaak. Met deze slimme oplossing wordt een ingewikkelde keuze een stuk makkelijker gemaakt.

Samen met Coolblue werd er zo een hoogwaardige winkelervaring neergezet waardoor het mogelijk is producten niet meer alleen online te vergelijken, maar ook fysiek. Zo wordt het voor de consument elke dag een beetje beter! 

 

  • “Slimme oplossingen om de klant zo goed mogelijk te helpen. Daar houden we van!”

Coolblue, Amsterdam

Coolblue, Amsterdam

Verder kijken?

Sla linksaf of
rechtsaf