ANWB flagshipstore – Utrecht

Projectinfo

Sinds kort is het centrum van Utrecht een prachtige ANWB flagshipstore rijker. Het doel: consumenten een complete ervaring bieden waarin reizen, onderweg zijn en de natuur in trekken centraal staan. First Impression hielp mee een onvergetelijke beleving van ieder bezoek te maken!

Naast de informatieschermen achter de kassa, is de winkel in Utrecht uitgerust met allerlei technische hoogstandjes. Zo zijn er mirror displays geplaatst met een bewegingssensor. De reclames op het scherm veranderen in een spiegel met bemoedigende boodschappen zodra iemand hiervoor gaat staan; Dat ziet er goed uit! Een verrassende en een bijzonder effectieve manier om de ruimte effectief te benutten met een spiegel en reclamezuil in één.

Ook zijn er voldoende interactieve schermen te vinden waarop de ANWB fanaat zicht uit kan leven. Het reizenscherm brengt je naar de diverse vakantieaanbieders via een wereldkaart en is er voor de wegenwacht een touchscherm met o.a. actuele reisinformatie en een stuk geschiedenis. Daarnaast installeerde First Impression diverse muziekzones door de winkel om van het winkelbezoek een sfeervolle en complete beleving maken.

Natuurlijk houdt de totaal beleving niet op bij de consument. Ook de medewerkers kunnen optimaal gebruik maken van de vernieuwde winkel. Regelmatig worden workshops in de ANWB club in de winkel gegeven voor belangstellenden. Met de vernieuwde hardware kan er met een druk op de knop op de schermen worden gepresenteerd. Maximaal gebruikersgemak op een zo makkelijk mogelijke manier. Een flagshipstore om trots op te zijn!

  • “Je bevindt je werkelijk in de wereld van ANWB!”

Interieur foto;s nieuwe winkel ANWB Utrecht Neude 23

Verder kijken?

Sla linksaf of
rechtsaf